Doorgaan naar hoofdcontent

Vader-dochter twinning deel 3

Jaaah, nog eentje. Alle goede dingen komen in 3-voud (ik geloof dat het spreekwoord iets anders is, maar dat trek ik me nu even niet aan). Als iets leuks is, dan doen we dat maar ineens 3 keer toch?

Eigenlijk is er niet bewust aan twinnen gedaan. Ik maakte een trui voor papa wollebol en er was nog een mooi restje over voor peuter wollebol, voilà. Ik heb tegenwoordig iets met restjes, ik wil die zo goed mogelijk proberen weg te werken. En zo lang ze zo klein zijn is het toch schattig om ze gelijk te kleden zoals papa of mama, toch?








Het restje kwam van deze chess sweater. 

Op ons eigen naaiweekend in augustus verwerkte ik de restjes tot 2 sweaters voor Amélie. Ik nam hiervoor een gratis patroon dat ik ook al eerder gebruikte en dat je hier kan terugvinden. 

Ik maakte 1 sweater maat 90 en 1 maat 96 (komt wel overeen met 86- 98). Voor die laatste zocht ik nog in mijn restjesbak om te combineren, want de stof raakt ooit wel eens op. Ik vond gelukkig wel een stukje dat er wel bij past. 




Zo kan ze nog een tijdje gaan twinnen met haar vader! 




Stof: restjes
Patroon: gratis
Foto's: ik kon niet goed kiezen, ik vond ze allemaal wel leuk. De poes is ideaal om haar te laten stilzitten. Dit is trouwens niet bewust reclame voor een bepaald merk kattenvoeding. Het moest allemaal snel gaan en ik had niet echt door dat het nogal sterk aanwezig is. Maar zo bleef ze wel een tijdje stilzitten.

Voor vragen rond de maaksels mag je gerust hieronder een berichtje nalaten of mij een mailtje sturen: eefjevanasch@gmail.com
Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /

Reacties

Een reactie plaatsen