Doorgaan naar hoofdcontent

Vader-dochter twinning deel 2

Zoals gezegd in mijn vorige post, ik had niet alleen de volkswagen stof in het groen, maar ook in het blauw. En eigenlijk hebben hier een beetje hetzelfde verhaal. Ik maakte een t-shirt voor papa Wollebol en bleef zitten met een restje stof. Te weinig om een volledig kledingstuk uit te maken,  te veel om weg te gooien.







Om dit restje ineens op te werken greep ik terug naar de nore, ik zocht in mijn restjesbak en hoopte een geschikte combinatie te vinden. Wat restje past er wel bij van kleur, van stofsoort en is nog groot genoeg?

Ik had het patroon ondertussen aangepast naar de t-shirt versie. Hiervoor moet je een stuk afknippen van het jurkjespatroon. Ik wou de t-shirt graag uitproberen. Ik heb economisch nagedacht, als ik dit snel nog doe in deze maat, kan ik voor een volgende maat terug eerst het jurkje overtekenen en er dan later een stuk afknippen voor de t-shirt. Amélie zit momenteel gegoten in de 86. Teveel ga ik er niet meer van maken, dus het was de moment om in het patroon te knippen.

Ik vond een restje gele stof dat ik qua kleur nog het beste vond matchen.



Doordat ik voor de t-shirt ging gaan, twijfelde ik wel even over het meisjes-jongensachtige (waar ik het in mijn vorige blogpost vooral over had), maar ik ging er toch voor. Met een skiny jeans-broekje blijft ze voor mij nog meisjesachtig genoeg. Het staat haar wel, ook al zeg ik het zelf!





Behind the scenes foto of een blooper foto, het is maar hoe je het bekijkt.


Stof: julija's: enkele jaren geleden
Patroon: nore compagnie m
               Billie: zonen 09

Voor vragen rond de maaksels mag je gerust hieronder een berichtje nalaten of mij een mailtje sturen: eefjevanasch@gmail.com
Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /

Reacties

  1. het staat haar zeker en vast goed en meisjes mogen ook broeken met t-shirts dragen, als ze het kan verdragen kan je altijd een speldje in haar haartjes steken (maar misschien is dat er na 10 seconden al uit ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele toffe twinning-outfit. Meisjes kunnen ook autootjes op hun kledij hebben! Die laatste foto is echt wel grappig! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen