Doorgaan naar hoofdcontent

Let's sti(c)k together goes zon, zee en strand

Zon, zee en strand. Deze keer geen 3 criteria maar 1 onderwep voor de let's stil(c)k together challenge.


Door nog eens door mijn foto's van het afgelopen jaar te bladeren kwam ik dit tegen. Ik vond haar daar super schattig in, en het was ideaal voor de warme dagen die er in september nog waren. Daarmee dacht ik terug aan dat patroontje. Nu een jaar later zijn we een paar maten verder, maar nog net in de babymaten. Toen dan het onderwerp van de challenge was beslist wist ik zeker dat ik deze opnieuw ging maken. Zonder de challenge had het er misschien niet meer van gekomen.

Ik vond het ideale zomerse, zon, zee en strand stofje in mijn laatste bestelling van le chien vert terug.

Ik deed wel een aanpassing aan het patroon, in plaats van in de zijnaad met jersey drukknoopjes te werken (die bij mij altijd terug loskomen, eender welke stof of versteviging ik gebruik (tips iemand???)) plaatste ik een blinde rits. Dit is echt zooooo veel beter. Ook nu liet ik de elastiek aan de beetjes achterwegen, het is zonder de elastiek al maar nipt.


Bij het aandoen blijkt het toch wel heel ruim te zitten = lekker luchtig. Ik had het klaar voor de hittegolf in het land kwam, dus het kwam al direct goed van pas.

Wanneer ze rechtstaat komen de pijpjes wel tot op haar enkels. Een echte 'kakbroek' zoals mijn vriend zegt. Maar toch is ze er super schattig in. Dat zeg ik niet alleen, ook de mevrouw op straat die wij niet kennen.

Foto's: dat was weer een moeilijke. Van de moment dat ze mij ziet neerhurken komt ze direct naar mij gekropen, in plaats van mooi te blijven zitten. En omkopen werkt bij haar nog niet :). Dan maar een paar kruipfoto's.






Een ideale strandspeeloutfit. Zeker als we deze zomer eens tot aan de zee zouden geraken. Of misschien is het strand van de Nekker ook een optie...

Andere bloggers die meedoen aan de challenge:


Patroon: Flora jumpsuit la maison victor
Stof: les tissus de chien vert

Voor vragen rond de maaksels mag je gerust hieronder een berichtje nalaten of mij een mailtje sturen: eefjevanasch@gmail.com
Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /

Reacties

  1. wat een cutiepie! En een echt kruip-proof pakje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superschattig!

    Ik was wat laat met mijn deelname, maar de mijne vind je hier: vitess82.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een kakbroek in stijl! Mannen en mode: 't is en blijft een moeilijke combinatie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk zomers kruippakje. Ze ziet er schattig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super schattig! Laat de zon maar snel terugkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, die is toch gewoon echt om op te eten! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooh, hoe meeeeega schattig is dat! Ideaal zomergerief, inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga er spontaan van glimlachen , zo mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze is echt om op te eten 😍 Mooi stofje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. superschattig! Ik speelde ook vals met het strand door dat van sint-anneke te nemen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O zo lief en schattig en inderdaad ideaal voor op het strand.
    www.stokstaartjedoethetzo.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zalig! Zowel deze als je vorige versie! En op dat stofje ben ik ook verliefd. Mag ik van copy-paste doen? Moet alleen eens kijken of ik die lmv heb liggen. O, en als ik je poppie zo zie, heb je nog tijd, hoor, om een Janneke te maken ��

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superschattig en vast heel comfortabel. Daar kan ze nog lang van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen