Doorgaan naar hoofdcontent

Lente met een gouden randje

Het lukt momenteel niet om veel te naaien, laat staan om dan te kunnen bloggen. We hebben net enkele gezellige dagen samen met het maag-darmvirus kunnen doorbrengen. En daarbij komt nog dat baby wollebol wel heel graag bij haar mama is.

Ik hoop dat dit ook een fase is, maar ik heb letterlijk geen 5 minuten dat ze niet aan mijn lijf plakt (het zal wel iets meer zijn, maar zo voelt het toch). En de blik van iemand anders kan al genoeg zijn om een huilbui te ontlokken. Het positieve aan het verhaal is dat ik  genoeg tijd krijg om te slapen, want oh ja, alleen slapen doen we even niet graag.

Dus van naaien komt er niet zo veel meer van, wat mij met momenten wel lastig kan maken, ik heb het echt nodig! Af en toe vinden we wel ergens een klein gestolen momenten. Maar mede-naaisters weten ook, een klein momentje is niet voldoende. En waar kan je nu aan beginnen als je elke moment terug opgeëist wordt, niet zo evident dus.



Toch moet er voor kledij gezorgd worden. Door het fijne gezelschap van dat virus heb ik een 2e hands kledingverkoop in de buurt misgelopen, en ik geloof niet dat er voor de zomer nog eentje plaats vindt.

Een lente jasje, dat hadden we nog niet in de garderobe zitten. Het gekende recept werd nog eens bovengehaald, een van de laatste keren toch voor ons wollebolletje, want we zitten aan de grootste maat. Maar opvolging is al verzekerd, daar wordt al aan gewerkt.
























De stof kocht ik tijdens black friday. Om het wat glans te geven koos ik voor gouden paspel, zodat ze mooi kan schitteren wanneer ze in het zonnetje zit.


Patroon: one to hug, mind the whale, maat 86
Stof: les tissus de chien vert
Model: Amélie

Voor vragen rond de maaksels mag je gerust hieronder een berichtje nalaten of mij een mailtje sturen: eefjevanasch@gmail.com
Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /

Reacties

  1. Hoe mooi is dat !!!!
    Je mag me altijd bellen om te babysitten op wollebolleke , dan kan jij intussen moole creaties maken , dat zou plezant zijn ....
    Grtjes
    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi zeg! Ik heb nog maar 1 jasje kunnen maken van dit patroon en nog een tweede gepland maar dat zal ook de laatste maat zijn... O zo herkenbaar, ook hier een baby die aan mij plakt en nergens anders wil zijn als ik in de buurt ben! 't zal de leeftijd zijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen