Doorgaan naar hoofdcontent

Er was eens een geplande date

Ja, ik heb een nieuwe liefde. Ik wist al lang dat het eens ging gebeuren, wel 5 keer heb ik op het punt gestaan jou in huis te halen, echter waren er telkens redenen om het nog even uit te stellen. Maar toen kon ik het niet meer houden, en zo werd er een kleine 2 maand geleden een mooi pakje afgeleverd.

Dat pakje werd uitgepakt, bekeken, en ergens veilig weggezet tot ik eens een aantal uren ongestoord vrij zou hebben. Met een voltijdse job en een baby van 9 maand zijn die momenten moeilijk te vinden. Mijn verjaardag, dat zou het moment worden, onze eerste date. Het huis voor mij alleen, minstens 7u lang, dat was het plan.

Maar moeders weten beter, je maakt best geen plannen want baby's houden daar niet van. Die denken even lekker bij zichzelf: 'hé, ben jij vandaag thuis, alleen, zonder mij, nee hoor, dat wil ik niet!' Ik blijf liever bij jou. En zo komt het dat je op je verjaardag die lang geplande date, waar je al zo lang naar uit keek moet afzeggen voor een ander afspraakje. Je gaat dan toch even gezellig met je baby dochter naar de dokter.

En zo begon het een beetje te dringen. Een kleine week later werd ik met mijn date in Sint-Amands verwacht, waar nog een hele boel vrouwen met hun date aanwezig zouden zijn. De meeste zouden hun date echter al goed kennen en ik zou hem nog maar even snel bekeken hebben. Nee, ik wilde toch al meer van hem weten.
Dus de avond voor de grote groepsdate, vonden we nog een klein gestolen momentje voor onszelf. Het was geen ideale date, maar de klik was er zeker al wel.

Zaterdag in de ochtend, terwijl het lichtjes sneeuwde, vertrok ik met een klein hartje met jou richting Sint-Amands. We waren er als één van de eerste, dat was niet erg. We konden al kennismaken met de dame die ons beter aan elkaar zou voorstellen. En ja hoor, it happend, I fell in love, big time! 

Ik heb je nu al beter leren kennen, maar het zal nog zeker 7 jaar duren voor ik je door en door ken. We gaan geweldige momenten meemaken, maar de ruzies zullen onvermijdelijk zijn. Maar 1 ding weer ik zeker, this is for life.

Alle  tips and tricks, steeds welkom!

Voor wie het hoort donderen in Keulen: cameo.

Een 2e projectje ter kennismaking.


Voor vragen rond de maaksels mag je gerust hieronder een berichtje nalaten of mij een mailtje sturen: eefjevanasch@gmail.com
Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /

Reacties

  1. Zalig :)
    Hier ook echt serieus aan het overwegen om eentje aan te schaffen. Zo veel leuks dat je daar mee kan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen