donderdag 9 juni 2016

Plooibare opbergdoosjes

Ik was nog op zoek naar iets om suikerbonen in te presenteren op het werk etc. Eerst dacht ik aan de toilettasjes uit zo geknipt 2, om dan later te gebruiken voor speelgoed in op te bergen. Vol goeie moed maakte ik deze. Er kroop veel tijd in, en eens alle 7 klaar waren, vond ik ze helemaal niet geschikt. Veel te groot.

Bleek dat ik eigenlijk nog 3 extra doosjes moest maken voor de papa van de baby, hij komt sinds enkele maanden op meerdere afdelingen. Dus ging ik maar op zoek naar een plan b.

Een hele tijd geleden had ik deze blogpost opgeslagen op bloglovin, en nu ging hij van pas komen. Dit zou mijn plan b worden. Ik paste de maten aan, maakte een testversie, was er tevreden over, en maakte er ineens genoeg, 11 stukje. (2 voor mijn werk (2 afdelingen), 3 voor mijn vriend, voor de oma en opa, voor moeke en vake, voor de 2 peter's, een voor de meter en nog eentje in reserve. Bandwerk dus. Zodanig dat ik er genoeg van had, en het plan om nog grote dozen te maken even liet varen.







Patroon: gratis tutoial: hier
Stof: bambiblauw en Nostex
Foto's: mijzelf

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

4 opmerkingen:

  1. Oooh ja ideaal om suikerbonen te presenteren. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super seg, en 11?! Ik maakte er wel eens 3 na elkaar en had er toen al genoeg van. Bandwerk, not my cup of tea :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super seg, en 11?! Ik maakte er wel eens 3 na elkaar en had er toen al genoeg van. Bandwerk, not my cup of tea :)

    BeantwoordenVerwijderen