zondag 25 oktober 2015

Ook een Julia

Jaaah, eindelijk heb ik hem ook, de ondertussen befaamde Julia sweater. 

In het voorjaar won ik het patroontje bij ViTess. Mijn stof kocht ik gelijkertijd bij Madeline de stoffenmadam.

Het duurde echter tot nu eer ik het in elkaar stak. Ik heb het gehouden voor de naailes. Tegenwoordig naai ik enkel nog in de naailes. Het komt er voor de rest gewoon niet van. Kleine baby-to-be neemt zoveel energie weg dat ik hier thuis amper de zetel uitkom.





Er zijn wel overlock machines beschikbaar op de naaischool, maar niet voldoende voor iedereen. Zo leren we te naaien op de gewone naaimachine met rekbare stoffen. Ik vind dat wel goed dat ik dat ook leer, en eigenlijk gaat dat best wel vlot. Deze sweater is dus volledig in elkaar gezet op de naaimachine.


Ik profiteer ervan om hem nog een paar keer te kunnen aandoen, voordat baby-to-be te groot wordt.

Patroon: julia sweater van compagnie M
Stof: Madeline de stoffenmadam
Foto's: papa-to-be

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

4 opmerkingen:

  1. Mooie trui en gefeliciteerd met het kleine mensje dat op komst is.
    Lieve groetjes,
    CreativEls
    www.koekjehaakjemaakje.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh zo mooi! Ik twijfel al heel lang of ik het patroon zou kopen maar dan denk ik: staat die sweater mij wel? Maar als ik dat dan weer zo op een foto zie, begint het toch weer te kriebelen! Heel leuk stofje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke stofcombinatie!! Ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. superleuke stoffencombinatie! en zo'n zalige trui om te dragen, je kan altijd een grotere maken om je baby to be erbij te passen ;-) en anders is het voor erna, een extramooie mama

    BeantwoordenVerwijderen