Doorgaan naar hoofdcontent

1000-vragen challenge: week 12

De voorlaatste keer, met een vraag van Delphine:


Hoe ziet je leven er over 10 jaar uit?

Wauw, als dat geen moeilijke vraag is.

Het belangrijkste voor mij is dat ik er niet op achteruit zou zijn gegaan. Daarmee bedoel ik, dat ik hoop het minstens evengoed te hebben als nu. Met voornamelijk een goede gezondheid waarbij ik in staat ben om nog  alles te doen wat ik wil doen. Wat hoe je het draait of keert, dat is toch het allerbelangrijkste. 

Wat ik vooral nog belangrijk vind is dat ik mag genieten van de tijd die ik heb. Omdat het allemaal zo snel gaat wil ik zoveel mogelijk leuke dingen kunnen doen. En daarbij vooral nog een stukje van de wereld te kunnen zien. Regelmatig is op vakantie kunnen gaan naar fijne plekken, nieuwe indrukken opdoen.

Ik hoop vooral dat die 10 jaar er niet te snel gaan zijn. En dat ik er vrede mee kan hebben met het ouder worden en het vooruitgaan van de tijd.

Geen grootse spectaculaire zaken dus. Uiteraard heb ik nog vele dromen, maar de kans dat dat dromen blijven is groot, dus hoef ik dat hier niet te gaan delen. Het kan alleen maar teleurstellend zijn dat je ze niet kan waarmaken.

                                    

Wil jij ons nog een laatste keer uitdagen: laat hieronder een reactie na met een getal tussen 1 en 999*, dit kan tot en met vrijdag 18.00u. Uit al de reacties trekt at random dan 1 vraag waar wij de volgende dinsdag op antwoorden. Deze challenge loopt een hele zomer lang. De nieuwe vraag wordt op vrijdagavond bekend gemaakt op mijn facebookpagina en instagramaccount.

Volg mij: bloglovin en/of Facebook en/of instagram
Volg Tamara: bloglovin en/of facebook

* vraag 1, 26, 37,  45, 159, 399, 458, 912, 921 en 999 zijn al geweest.

Reacties

  1. Ik hoop dat je in die 10 jaar veel mooie plekjes zal bezoeken :) En dat er toch een paar van die grootste dromen uitkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen vragen? :( Geven we elkaar eentje?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen