Doorgaan naar hoofdcontent

Zo geknipt sew along: rugzakje

Ik ben voor deze maand al helemaal klaar, er staan dan ook 2 gemakkelijke en snelle projectjes op de agenda.

Een van de projectjes van deze maand is recept 5, het rugzakje. De foto's uit het boek brachten me al terug naar mijn kindertijd. Het typische turnzakje, met de koorden om toe te stroppen. Ik kan er de witte turn slofjes en het turnbroekje nog zo zien inzitten.


Mama, had ik vroeger ook niet zo'n rugzakje, dat jij gemaakt had, met kruissteek figuurtjes? Ik kan mij precies zo iets herinneren.

Ja, je moet niet ver zoeken, de appel valt niet ver van de boom zoals ze zeggen.  Mijn creatieve bezigheden heb ik van beide mijn ouders, maar vooral het werken aan verschillende projecten tegelijk heb ik toch van mijn moeder, altijd in om iets nieuws te proberen.

Ik heb dus het rugzakje gemaakt. Het is wederom een gemakkelijk en snel projectje.

             

Ik begin nu toch sterk te overwegen om te investeren in een snijmachine. Ik heb gemerkt dat vooral een cameo veel gebruikt wordt. Het zou zo leuk zijn om deze rugzakjes te personaliseren met een naam erop. En om het zelf te moeten uitsnijden is het toch veel werk, en lang niet zo nauwkeurig. Als jullie tips hebben, of nog argumenten om het aan te schaffen, laat maar komen!


Patroon: recept 5 'zo geknipt 2'
Stof: soft cactus

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

Reacties

  1. Als je het eens wilt testen, ik heb een cameo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk zakje, heel mooi afgewerkt! Wil zo weer turnpantoffels :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi stofje!
    En die cameo: gewoon doen! De mogelijkheden zijn eindeloos. Het vraagt wel veel tijd, want ook al koop je hem om met stof te gebruiken, plots wil je dan toch wel eens iets met vinyl proberen en oh ja, met papier ook en ... :)
    Bij mij ben je ook steeds welkom voor vragen of demonstraties.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi! Hier staat ook nog zo'n zakje op de agenda tegen 1 september.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooike! De mijne is nu ook klaar! En gaat snel op de sew along blog komen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk!
    Ik had nog een blogpostje over het pamperzakje en de zeverbavetjes die je maakte voor Noor :-)
    http://saartjeathome.blogspot.be/2015/07/pamperzakje-en-slabbetjes.html

    Liefs Saartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie uitvoering! En ik snap het van de snijder, leuk om mooie teksten erop te kunnen maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen