Doorgaan naar hoofdcontent

En van je swapperdeswap.

Voor het eerst deed ik mee met de facebookgroep: swapperdeswap, en wel met de midzomerswap.

Gescheurd tijdens het versturen, maar ik kon nog steeds niets zien.
Voor de mensen die dit concept niet kennen:
Er worden regelmatig swaps georganiseerd waar je je kan voor inschrijven. Je moet zelf een fiche invullen met wat gegevens en je krijgt diezelfde fiche van een ander persoon toegestuurd. Het is de bedoeling dat je voor die persoon een cadeautje maakt. En iemand anders (je weet niet wie), maakt een cadeautje voor jou. Leuk toch!

Al die pakjes worden voor een opgegeven deadline verstuurd en door iedereen tegelijk op een afgesproken dag opengemaakt. De midzomerswappakjes mochten we dus vandaag, midzomerdag opendoen.

Zo heb je dus wel een pakje liggen thuis, dat je nog 2 weken zo moet laten liggen, wat een onzalig idee eigenlijk,al die vrouwen die hun nieuwsgierigheid moeten bedwingen.

Het maken van een pakje is toch niet zo evident, want je hebt vele creatieve dames die eraan meedoen, dus wat kan je nog maken waar die persoon zeker blij mee zou zijn, dat weet je dus niet. Het is een gok.

De persoon waar ik iets moest voor maken heeft ook een blog, handig, zo kom je toch al wat te weten. Daaruit bleek dat ze qua naaien wel dezelfde boeken leuk vind als ik. Verder stond op haar fiche dat ze zot is van disney. Dat is wel een heel dankbaar onderwerp natuurlijk.

Ik kon nergens iets terugvinden dat ze zelf haakt, dus zocht ik iets disneg-gericht om te haken. En zoals bij velen gaf pinterest mij daar enkele leuke suggesties voor.
Aangezien ik meedoe met de zo geknipt sew along, bedacht ik dat een kokerzakje (op de planning voor juli), wel leuk zou kunnen zijn. Ik koos voor het toiletkokerzakje, in een disney getint stofje, rood met witte bolletjes, afgewerkt met zwarte paspelband.


Als mijn swapje dit leest, excuseer voor de naad aan de binnenkant. Ik heb altijd vlot kunnen werken met de boeken, maar nu ging het toch wat moeizaam. Met het switchen van pagina's heb ik het deeltje van het afwerken van de mantel gemist. Ik was het op de duur zo beu, om weer is los te tornen (zo'n keer of 3) en te zoeken hoe het moest, dat ik er maar mijn eigen draai aan heb gegeven voordat het hele geval, door het zo vaak los te maken, om zeep was. Ik was een beetje wanhopig!

Wat zat er buiten het toiletzakje nog in mijn pakje voor haar:
- Olaf!
- Een slinger van disneyhoofdjes
- En op het geheel wat op te vullen, lekkere daim snoepjes.




Ik hoop, hoop echt dat ze er een beetje blij mee is!

Wat ik heb geleerd: dat ik nog werk moet maken van het versturen van mijn pakjes. Zeker als ik kijk naar het pakje dat ik kreeg toegestuurd. Ik ging dat eens snel gaan halen met mijn fiets, ja amai zeg, het was een heel onderneming om er veilig mee thuis te geraken. Ik was serieus onder de indruk. Ik wist ook niet van wie het kwam, want ze had haar naam vervangen door 'swapperdeswap', superleuk.

En wat zat er nu uiteindelijk in mijn pakje...?

Labeltjes

Notitieboekje met mijn kat

Theelichthouders met leuke stickers

En zo knap: een tekstbord met mijn logo


Ik ben er superblij mee. Het tekstbord vind ik echt geweldig. Ik denk dat ik dit hier voor het raam ga zetten, een beetje reclame maken voor mijn blog.

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /

Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

Reacties

  1. Wat leuk! Ik heb onlangs ook meegedaan aan een Swap, en ik ben er ook nog steeds superenthousiast over!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah dat is van iemand die een Cameo thuis heeft staan. Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben blij dat je het een leuk pakje vond. Vooral in het tekstbord is toch wel wat tijd gekropen maar ik vind hem dan ook echt geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai, zo leuk, zowel jouw pakje als dat van je swap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben heeeel blij met mijn swappakjes hoor ;-)
    Olaf heeft zijn plaatsje al gekregen bij de rest van mijn verzameling en de kokertasje gaat zeker van pas komen bij mijn volgende Disney tripje. Enkel voor de slinger moet ik nog een plaatsje zoeken, maar dat komt wel in orde :D
    Heel fel bedankt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Je OLAF -sleutelhanger is echt geweldig.
    Geniet van je pakje. :-)
    Dat tekstbord, tof seg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh Olaf!! Je maakte een leuke swap hoor, en wat je in de plaats kreeg is ook supertof. Dat tekstbord!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten