Doorgaan naar hoofdcontent

Geboortecadeau Lenno

Begin maart beviel een vriendin van haar eerste zoontje, Lenno. Ik maakte allerlei spulletjes voor hem als cadeau. Ik wist niet of het een jongen of een meisje ging zijn, en of ze een thema hadden. Dus koos ik het stofje op basis van het thema dat ze hadden gebruikt voor hun trouwfeest, kikkertjes.

Een tutdoekje

Kleine slabbetjes

Een groter slabbetje

Een speelkubus met belletjes

Een zonnehoedje

Een luiermapje

Hetzelfde luiermapje

Alles bij elkaar: rechts nog een schouder-zever doekje

En een kaartje

Ik kocht het stofje van Robert Kauffman bij stoffen van Leuven. Het effen donkere stofje komt van bij nostex.
Patroon:
- kubus: eigen ontwerp
- slabbetjes: burda
- zonnehoedje: purl soho
- luiermapje: naar een ontwerp van Elke Vanelderen
- tutdoekje: eigen ontwerp
- schouderdoekje: naar een ontwerp gezien op pinterest.

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

Reacties

  1. Dat is een mooi geboortepakket geworden!
    De ontvangers zullen er vast blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk allemaal! Het lijkt me nog niet zo simpel om dat biaislint netjes rond die slabbetjes te krijgen, maar je hebt dat zo mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onze Lenno heeft al wel wat in gebruik genomen net als de mama :-) Het zeverlapje, de bavet en het luiertasje zitten al standaard in de verzorgingstas :-) DANK JE WEL :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! Neem gauw een kijkje op mijn blog: http://dewereldvansazul.blogspot.nl/2015/04/liebster-award.html
    Succes! Ik ben benieuwd naar je verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de nominatie. Ik ga er wel even moeten over nadenken.

      Verwijderen
    2. Natuurlijk, ik heb er ook over moeten nadenken.

      Verwijderen
  5. Amai, van een prachtpakketje gesproken!
    Ik lees hierboven dat de mama er heel blij mee was, de beste voldoening die er is. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk geboortepakketje.

    Tina
    www.driecreatievebijtjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen