zondag 26 april 2015

Flin

Een collega werd voor de eerste keer grootmoeder, haar dochter is bevallen van een dochtertje, een speciale gebeurtenis.

Toen zij mijn agendacover en zakje zag, vond zij dit direct een stofje voor haar dochter. Ze wist dat ze een meisje verwachtte, maar meer wou ze nog niet zeggen, over kleur of thema. Maar volgens de toekomstige oma paste geel heel waarschijnlijk wel bij hun kleurenthema. En dat had ze goed gegokt.

Ze liet mij 2 meter van de stof bestellen en ik mocht er nuttig gerief mee maken. 

Ik maakte:
- 13 slabbetjes
- 5 schouderdoekjes
- 1 pamperzakje (ik ga er is een paar op voorraad moeten maken, dit heeft altijd wel succes)
- een dekentje
- en een babyjasje, uit zo geknipt 1 (wat een leuk, gemakkelijk en schattig patroon!)










Ondertussen is Flin geboren, ze was een beetje te vroeg, maar stelt het zeer goed. 

 

Proficiat aan de mama, papa en de hele familie.

patroon: slabbetjes: burda; schouderdoekjes: eigen ontwerp; pamperzakje: eloleo; babyjasje: zo geknipt 1, dekentje: naar een tutorial van Emma en Mona.


Volg mij via bloglovin.
Like mijn facebookpagina
Volg mij via instagram.

5 opmerkingen:

  1. Wauw! Zo mooi! Dat jasje vind ik ook zo leuk! Deze stoffencombinatie is prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Keitof! Spijtig dat ik je nog niet kende toen ik bevallen ben...hahahahahaha :-)
    Liefs, Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is thans, wat ik heb gelezen, voor een kindje van rond de 5 maand...

      Verwijderen
  3. Wauw, al die mooie spullen uit een paar meter stof! Knap gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ZO mooi! Dat jasje, dat heb ik ook herontdekt in het Zo Geknipt boek (dat ik al jaren heb!) toen het hier te klein was... Het ziet er wel héél leuk uit. Mooi stofje ook!

    BeantwoordenVerwijderen