zondag 22 maart 2015

Naaien voor het goede doel

Ook ik gaf gehoor aan de oproep van Nancy, van Madeline de stoffenmadam in Lier, om vandaag te komen naaien voor het Paola kinderziekenhuis. Samen met mijn moeder zijn wij een paar uurtjes mee komen stikken. Wij mochten meewerken aan de relaxovertrekken van Lolika. Een leuk en eenvoudig patroontje. Mits de juiste uitleg stak dit snel in elkaar en konden wij 2 overtrekjes afgeven.

Ondertussen werden we verwend met brownies, super lekkere soep, en een hotdog. Ook de kortingen die ze gaf brachten ons in verleiding, en zo gingen we met een paar nieuwe stofjes naar huis.

Verder had ik thuis met nog wat restjes enkele slabbetjes en zeverdoekjes gemaakt. 



Ook had ik een paar babysokjes gebreid.


En een paar pinguïn knuffels genaaid, die ik later nog laat zien.

Haar tafel lag ondertussen al goed vol, hopelijk wordt het doel bereikt. Ik ben blij dat ik mijn steentje heb kunnen bijdragen.


Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

1 opmerking: