Doorgaan naar hoofdcontent

De jurk: week 6

Al 6 weken ver ondertussen in het maken van mijn jurk. Ik moet wel toegeven, ik heb thuis niets gedaan aan mijn jurk. Ik was met andere dingen bezig. Dus de vorderingen zijn traag maar gestaag.

Ze begint wel vorm te krijgen. Ik krijg stilaan inzicht in hoe het patroon in elkaar zit. Dat lijkt mij tot nu toe het moeilijkste, alles in elkaar gepast krijgen.

De voorpanden en achterpanden zijn ondertussen aan elkaar gedriegd en het begint er uit te zien als een jurk.

De rits blijft een probleem. Ik heb nog geen passende rits gevonden. Nu zal het in de les uittesten zijn of het niet zonder kan, of met een kortere rits. 

Ik ga nog proberen het tot een geheel te driegen om maandag in de les direct te kunnen passen, wat altijd een spannend moment is.

                                        

                                  

Ik heb op alle stukken een papiertje hangen met de beschrijving van het stuk, anders is het niet bij te houden welk stuk voor- of achterkant is.

Veel tijd ga ik niet hebben om er aan te werken, het wordt een druk lente-weekend.

Ik ga naar Lier voor dit:


En naar mijn eigen stad Mechelen voor dit:


Het wordt een interessant weekend.

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

Reacties

  1. Succes nog met je jurk!
    Leuk weekend heb je voor de boeg, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw, dat ziet er een mooie jurk uit ! Dat zal helemaal goedkomen.
    Prettig weekend !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen