Doorgaan naar hoofdcontent

BigBlogAMeetup

Zonder aarzelen schreef ik mij in voor de BigBlogAMeetup 2, georganiseerd door deze toffe madammen: SoetminSaartje , Lobke en Heidi.


In het begin is het altijd eventjes zoeken en afwachten, maar al snel worden de eerste contacten gelegd, kaartjes uitgewisseld en ervaringen gedeeld. 

foto van Heidi, met haar speciale samsung.
Er volgden interessante presentaties: sound of cdaisyconhandmade with love en omega pharma.

Enkele give-aways (helaas, ik heb niets gewonnen).


Er was heerlijk eten voorzien door Culinette:


Ik nam een klein tijdelijke tattoo van goldsin.


En ik ging naar huis met enorm veel goodies, toffe nieuwe blogvrienden en enorm veel goesting om er echt iets van te maken.


Dus nu kruipen we terug, alleen, achter de naaimachine en de computer. Hopelijk komen er nog vele toffe meetings, want er is niets zo fijn om bij een groep gelijkgezinden terecht te komen. 

Dank je aan de organisatoren, de sponsors en miss koffieklets voor het gezelschap en vervoer naar huis!

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

Reacties

  1. Leuk verslag! Fijn je te ontmoeten en...tot de volgende blogmeeting...!
    Liefs Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was heel erg gezellig, zo blij om je te leren kennen!
    Enne, hoe zit het met je tattoo, staat ze er nog op? ;-)
    Je kaartje vind ik toch echt geweldig, ik heb er nog naar zitten kijken op de trein naar huis!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen