Doorgaan naar hoofdcontent

Agendacover

We kregen dit jaar een mooi cadeau van het werk, een eigen agenda. Ik ben geen gebruiker van een agenda, maar dit moest ik toch werkbaar maken, voornamelijk omdat ik er zelf in sta, een foto tijdens een activiteit met onze cliënten.


Ik had nog een stukje overschot van het draag zakje. Met een restje gele katoen als voering, maakte ik een eenvoudige cover. Ik verstevigde hem met dikke vlieseline. Ik heb hem gepersonaliseerd met mijn naam in oranje flockfolie. Ik stikte er nog een lintje tussen als aanduiding. Achteraf gezien was het nog handig om een sluiting te voorzien, aangezien mijn agenda ondertussen vol briefjes steekt. Ik heb nog een agenda op overschot, die ga ik ook nog voorzien van een jasje, die zal voor mijn moeder zijn, als verrassing.


Patroon: eigen ontwerp
Stof: soft cactus
Foto's: door mijzelf

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

Reacties

  1. Hallo eefje !
    Tof gemaakt ! Fijn om nog een blogster uit Mechelen te 'ontdekken'.
    Veel maakplezier !
    Carla (MaakselsCarlaK.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie! Ik zie dat jij al een hele mooie blog hebt. Ik ga hem zeker volgen.

      Verwijderen
  2. Wat leuk om te lezen dat jij ook Ergotherapeute bent! Mooie agenda cover heb je gemaakt. Wel bijzonder dat er een foto van jou in zit. Die moet je zeker goed bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je reactie. Ik ga zo nog veel mooie blogs ontdekken, en nog heel veel leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je er ook in staat! Mooie omslag zo, dan blijft ie ook extra mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen